HTML

minden ami eszembe jut

itt mindent leírok ami kijön belőlem néha vidáman néha nem de remélem a legtöbb vidám lesz!!!! :):):):)

Friss topikok

  • ildsisy.blog.hu: egyettértek veled....:) (2008.05.04. 12:07) ökörség

Linkblog

Archívum

mai napom

2007.05.22. 20:55 pont én

huh...hát ma naon jóó kis nap volt!!!! sokat ökörködtem meg minden pár fiút megvertem a matekkönyvemmel meg beugattam a rajztanárnőnek!! Xxd de élveztem...a srácok elvették a perecemet azért kaptak am nem bántom őket mert jófejek.....jaj ma azt csináltam h a hosszúszívószálat ledugtam a torkomra és a feléig lement...a srácok egyből el is neveztek mélytoroknak..!!!!!!!!!de már megszoktam h mindennap mást mondanak!!! jaj és mellettem ült az a srác aki perpill bejön....de nem tom mi lesz belőle...az a srác akit pár nappal ezelött írtam az már semmi vagyis h már nem szeretem annyira csak bejön...na most ennyi mert kezdek állmos lenni pápá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamieszembejut.blog.hu/api/trackback/id/tr9485551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása